Friday, May 29, 2020

PHYTONLC ACTIVE CELL REPAIR SERUM DARIPADA SIRIM BERHAD

Ada wajah cantik ni idaman semua wanita. Lelaki pun suka tengok wanita cantik. Fitrah manusia kot sukakan kecantikan.

 

Sebab tu wanita akan cuba apa sahaja produk yang mampu mencantikkan wajah. Bila wajah cantik, dia rasa yakin nak jumpa orang. Nak selfie untuk Instagram pun lagi bersemangat apabila kulit wajah cantik, tona dia sekata.

 

Tapi tak semua produk boleh berikan hasil yang diinginkan. Banyak produk yang merosakkan kulit sebab ada bahan berbahaya. Kasihan kepada wanita yang berhabis duit untuk mencantikkan wajah, miliki kulit yang lembab dan bersinar.

 

Sebab itu SIRIM BERHAD, buat kajian dan hasilkan serum yang mencerahkan dan memberi tona kulit sekata. PHYTONLC SERUM ACTIVE CELL REPAIR SERUM yang dihasilkan oleh SIRIM ni berkesan untuk lembabkan kulit. Bagi kulit Nampak segar.

 

Wanita yang ada kulit segar macam ni, dia lagi yakin nak keluar rumah. Lagi yakin nak berhadapan dengan pelanggan. Sesuai dengan nama dia ACTIVE CELL REPAIR SERUM, dia galakkan pembaharuan sel. Hanya sel baharu yang sihat dia keluarkan.  Sel rosak dia baiki.

 

Ramai sudah dapat hasilnya. Ramai yang dah berpuas hati dengan PHYTONLC SERUM ni. Pengguna baru tak perlu risau. Kalau smartphone kita nak masuk ke pasaran Malaysia pun perlukan kelulusan SIRIM, apatah lagi serum untuk kulit manusia. Mestilah dibuat kajian terperinci supaya hanya menggunakan bahan berkualiti dan selamat.

 




Antara bahan aktif dalam serum ni adalah Dimethicone. Ini bahan yang memang banyak digunakan dalam produk kosmetik dan disahkan selamat untuk diguna pada kulit. Ia berfungsi sebagai pelindung kulit dan pelembut kulit. Jadi tak perlu risau sebab SIRIM pastikan ia selamat untuk pengguna.

 

Anda boleh dapatkan PHYTONLC SERUM ni dalam dua jenis kuantiti. 15ml dan 40ml. Harga untuk botol 15ml adalah RM100  dan RM165 untuk 40ml.  Jadi kalau anda nak jimat, memang disyorkan untuk dapatkan botol 40ml.

 

Bagi sesetengah orang, harganya agak mahal. Namun kesan dia pasti berbaloi dengan apa yang anda bayar.

 

Untuk yang nak dapatkan serum ini, boleh Whatsapp ke 0162709425 dan nyatakan anda mahu beli serum.